פרטי האירוע

יש עוד מישהו בחדר
מותחן אודיו בחושך מוחלט
בהשראת ספר מאת אגתה כריסטי


לראשונה בעולם! - הפקת אודיו מותחת בטכנלוגית 8D מתקדמת. הקהל מאזין להצגה המוקלטת בעזרת אוזניות בחושך מוחלט וחווה אותה כאילו היא מתרחשת סביבו.

יש עוד מישהו בחדר מגולל את סיפורן של חמש דמויות מצמרת החברה הישראלית: קצין בכיר במשטרה, אומנית בינלאומית זוכת פרס ישראל, כוכב בידור אייקוני לשעבר, חוקרת המוח המובילה במגזר הערבי והייטקיסט שעשה אקזיט של מיליונים. כולם הוזמנו לחדר החושך על ידי מיליונר מסתורי לאירוע קונספט אקסקלוסיבי. מה שהאורחים לא יודעים, זה שהם הוזמנו לאירוע כדי להתעמת עם הסוד הגדול שהם מסתירים - הרצח שביצעו בעברם. מי הוא אותו מיליונר מסתורי ולמה הוא יזם את האירוע המטורף? האם מישהו מהאורחים יצליח לשרוד? והאם, מלבד הקהל היושב באפלה, יש עוד מישהו בחדר? 

יש עוד מישהו בחדר הינו עיבוד עדכני ומודרני ליצירה האלמותית של הסופרת אגתה כריסטי 'ולא נותר אף אחד' המוקלט בטכנולוגיית סאונד חדשניתהמאפשרת לקהל חוויה עוצמתית וריאליסטית של האזנה. הקהל נמצא באותו המקום בו הוקלטה ההתרחשות והוא חווה אותה כמו הדמויות עצמן; על ההתרגשות, המתח והמסתורין שלה.

יוצרים: אור מצא ואלכסה לרנר - אודיודרמה
בקולותיהם של: גיא לואל, שרה פון שוורצה, גיל פרנק, חיים זנאתי, סלווה נקארה, דיוויד בילנקה, סולימאן חוסייסי ויפתח קמינר.

אורך הפעילות: כשעה וחצי
מומלץ מגיל: 16

*ניתן לבצע ביטול/החלפה של כרטיסים עד 72 שעות לפני מועד ההזמנה באמצעות הטלפון 03-6330808 שלוחה 1, או במייל welcome@nalagaat.org.il בציון מספר ההזמנה, שם המופע, תאריך, טלפון וכתובת מייל
*מכיל תיאורי אלימות ושפה בוטה *לא נגיש לאנשים חירשים *נא לעדכן מראש על אלרגיות
**לעזרה בניידות ובנגישות במרכז, נא לעדכן אותנו כשבוע מראש בטלפון: 0523992727 או במייל nagish@nalagaat.org.il.

*לפרטים נוספים: 03-6330808 | welcome@nalagaat.org.il | מרכז 'נא לגעת', נמל יפו, רציף העליה השניה. וויז: חניון נמל יפו.

 

צפה בסרטון

כל התאריכים

מערכת למכירת כרטיסים